AUTODOC FORUM / Diskussioner om bildelar efter mÀrke / MAHLE ORIGINAL / Recension om MAHLE ORIGINAL brÀnslefilter

Tillbaka till Àmnen

Recension om MAHLE ORIGINAL brÀnslefilter

  • @Hadet1 Jun 24, 2020
    Medlem

    PÄ verkstaden rekommenderar de filter frÄn denna tillverkare. Jag vill veta vad de andra tycker om den?

    Svara

    Startad

    24.06.20

    Senaste svar

    24.06.20

    Svar

    1

    Visningar

    198

  • @Luffird Jun 24, 2020
    Medlem

    Jag körde nĂ€stan 17 tusen km med Mahle KC 101/1. Av rent intresse bestĂ€mde jag mig för att slakta den, till slut hittade jag bara 2-3 ml vatten och lite sand. TĂ€theten var toppen, passformens sömmar var fyllda med transparent tĂ€tningsmedel. Filtret var av mycket hög kvalitet. Jag vill dela min första erfarenhet av anvĂ€ndning av borstar frĂ„n denna tillverkare. Jag monterade AS-PL AB5009. De kostar 3-5 gĂ„nger billigare Ă€n originala. JJag granskade dem frĂ„n olika vinklar – borstar Ă€r borstar. Kvalitetsprestanda Ă€r genomsnittligt. Jag installerade dem under underhĂ„ll av generatoren – de har stĂ„tt i 6 mĂ„nader nu och det finns inga problem med generatoren. Ni kan gĂ€rna ta det Ă„tminstone pĂ„ grund av priset.

    Svara

Bara registrerade anvÀndare fÄr svara hÀr

Installera AUTODOC CLUBs app!

Ditt personliga verktyg för bilutgifter, underhĂ„llstips, pĂ„minnelser om bokade tider och serviceintervaller samt guider för att reparera bilen sjĂ€lv – alltihop i din telefon.

Autodoc CLUB app qr-code
Skanna

För att ladda ned appen:

Autodoc CLUB App icon