Tillbaka till Àmnen

Recension om MONROE

  • @Hincir Sep 16, 2020
    Medlem
    Har kanske nĂ„gon anvĂ€nt stötdĂ€mpare frĂ„n MONROE i bilen. Hur gick det?  Är det vĂ€rt att anvĂ€nda dem? Hur gick bilen  med dessa pĂ„ vĂ€gen?
    Svara

    Startad

    16.09.20

    Senaste svar

    21.09.20

    Svar

    4

    Visningar

    327

  • VOLVO | V40 Hatchback (525, 526)
    @Himeacerhe Sep 17, 2020
    Medlem
    Jag har lĂ€nge velat skriva om Monroe-stötdĂ€mpare. Monroe gör stötdĂ€mpare av god kvalitet. Jag har sĂ„dana pĂ„ alla hjul. Styrningen Ă€r utmĂ€rkt, mycket bekvĂ€m, groparna svĂ€ljs utan problem. Och det viktigaste Ă€r att  jag redan har kört 180 000 km pĂ„ dem, vilket Ă€r anstĂ€ndigt Ă€ven för originalen. SĂ„ sjĂ€lv rĂ„der jag  att anvĂ€nda Monroe-stötdĂ€mpare.
    Svara
  • VW | GOLF II Van (19E, 1G1)
    @Beake1982 Sep 18, 2020
    Medlem
    Monroe har jag lÀnge anvÀnt. Dessa stötdÀmpare Àr Ànnu bÀttre Àr Kayaba. Mycket bekvÀmt och dessutom med en bra stelhet. Det viktigaste Àr att inte att falla för en falsk, och dÄ kan du uppskatta Monroe överlÀgsenhet.
    Svara
  • @Adard1986 Sep 21, 2020
    Medlem
    Jag har jobbat med Monroe-stötdÀmpare lÀnge, detta Àr en mycket högkvalitativ produkt som definitivt inte kommer att svika dig utan ska hÄlla lÀnge. Att köra med dem Àr bekvÀmt och sÀkert, de fungerar perfekt. Jag rÄder alla!
    Svara
  • @Therrudy82 Sep 21, 2020
    Medlem
    Jag rekommenderar Monroe. Bilen började hĂ„lla vĂ€gen utmĂ€rkt med vilken hastighet som helst. + Vi har nu kört pĂ„ dem nĂ€stan 100  tusen km 
    Svara

Bara registrerade anvÀndare fÄr svara hÀr

Installera AUTODOC CLUBs app!

Ditt personliga verktyg för bilutgifter, underhĂ„llstips, pĂ„minnelser om bokade tider och serviceintervaller samt guider för att reparera bilen sjĂ€lv – alltihop i din telefon.

Autodoc CLUB app qr-code
Skanna

För att ladda ned appen:

Autodoc CLUB App icon