Tillbaka till Àmnen

Recensioner om FEBI BILSTEIN

@Hasmand
22.09.2020 14:36
Medlem
Hej allihopa, jag reparerar upphĂ€ngningen och rekommenderades av  detaljerna frĂ„n denna tillverkare eftersom dessa Ă€r inte dyra och av hög kvalitet. Kan nĂ„gon kommentera det? Åsikterna Ă€r olika

Startad

22.09.20

Senaste svar

03.10.20

Svar

5

Visningar

1536

• @Pulithey
    23.09.2020 08:56
    Medlem
    Företag-förpackare - reservdelar Àr av olika kvalitet: de kan vara antingen bra eller inte alls. Bromsskivorna Àr t.ex. tillrÀckligt bra. UpphÀngningsdelar Àr egentligen inte sÀrskilt bra.
  • @Manote
    24.09.2020 10:02
    Medlem
    Febi Àr en icke-tysk tillverkare (förpackningsföretag) som försöker bestÀlla kvalitetsdelar frÄn olika leverantörer (kinesiska, spanska, koreanska, tyska tillverkare). Inte alltid högkvalitativa delar finns i lÄdan.
  • @Theatione
    25.09.2020 18:02
    Medlem
    Jag kommer att skriva om vad jag personligen anvÀnde frÄn Febi. ServostyrningsvÀtska - Jag har anvÀnt den i tre till fyra Är, den har mörknat, men detta pÄverkade inte styregenskaperna pÄ nÄgot sÀtt. Tre belysningsknappar - alla tre har fungerat i över tvÄ Är, inga frÄgor stÀlls. LÀnkarmens packbox - av fyra stycken kom tvÄ originala. Det fanns nÄgra andra detaljer, men dem kommer jag inte ihÄg nu. Men det att jag inte kommer ihÄg betyder att de gick normalt och inte var sÄ "taskiga".
  • @Quou1996
    26.09.2020 13:31
    Medlem
    KylflĂ€kten pĂ„ VW Passat Ă€r mycket solidtt tillverkad plast, tjocklek, balansering, kontakter. Har jobbat i 6 Ă„r. Kan vara ett bra alternativ av en elprodukt  i ett lĂ„gt prisklas .
  • @Fition
    03.10.2020 07:40
    Medlem
    Packbox Ă€r ganska svag, men det var typ överraskande att fjĂ€derben redan har  gott  80 tusen vilket Ă€r  VW SHARANs svaga punkten.

Autodoc CLUB App icon
Dags att byta ut delar? FÄ Ànnu bÀttre erbjudanden i vÄr shoppingapp
Skanna QR-koden för AUTODOC CLUBs app
SCANNA MIG