Recensioner om FEBI BILSTEIN
@Hasmand
22.09.2020 14:36
Medlem
Hej allihopa, jag reparerar upphĂ€ngningen och rekommenderades av detaljerna frĂ„n denna tillverkare eftersom dessa Ă€r inte dyra och av hög kvalitet. Kan nĂ„gon kommentera det? Ă
sikterna Àr olika
- @Pulithey23.09.2020 08:56MedlemFöretag-förpackare - reservdelar Àr av olika kvalitet: de kan vara antingen bra eller inte alls. Bromsskivorna Àr t.ex. tillrÀckligt bra. UpphÀngningsdelar Àr egentligen inte sÀrskilt bra.
- @Manote24.09.2020 10:02MedlemFebi Àr en icke-tysk tillverkare (förpackningsföretag) som försöker bestÀlla kvalitetsdelar frÄn olika leverantörer (kinesiska, spanska, koreanska, tyska tillverkare). Inte alltid högkvalitativa delar finns i lÄdan.
- @Theatione25.09.2020 18:02MedlemJag kommer att skriva om vad jag personligen anvÀnde frÄn Febi. ServostyrningsvÀtska - Jag har anvÀnt den i tre till fyra Är, den har mörknat, men detta pÄverkade inte styregenskaperna pÄ nÄgot sÀtt. Tre belysningsknappar - alla tre har fungerat i över tvÄ Är, inga frÄgor stÀlls. LÀnkarmens packbox - av fyra stycken kom tvÄ originala. Det fanns nÄgra andra detaljer, men dem kommer jag inte ihÄg nu. Men det att jag inte kommer ihÄg betyder att de gick normalt och inte var sÄ "taskiga".
- @Quou199626.09.2020 13:31MedlemKylflÀkten pÄ VW Passat Àr mycket solidtt tillverkad plast, tjocklek, balansering, kontakter. Har jobbat i 6 Är. Kan vara ett bra alternativ av en elprodukt i ett lÄgt prisklas .
- @Fition03.10.2020 07:40MedlemPackbox Àr ganska svag, men det var typ överraskande att fjÀderben redan har gott 80 tusen vilket Àr VW SHARANs svaga punkten.