AUTODOC FORUM / Diskussioner om bildelar efter märke / H&R / Recensioner om fjädersats från H&R

Tillbaka till ämnen

Recensioner om fjädersats från H&R

  • @Reartiong Sep 22, 2020
    Medlem
    Jag bytte ut en fjädersats med en sänkning mot H&R. Dessa känns för tufft för mig , kan ni rekommendera något, eller ska det vara så?
    Svara

    Startad

    22.09.20

    Senaste svar

    25.09.20

    Svar

    3

    Visningar

    247

  • @Hany1994 Sep 23, 2020
    Medlem
    Jag satte ett sådant kit och körde faktiskt cirka 1000 km, de bakre började knacka och  jag vet inte vad det är. Det är också ganska styvt på dessa fjädrar, men i hög hastighet surrar allt. I allmänhet förväntade jag mig mer av den, om jag hade åkt med denna sats med någon i förväg, skulle jag inte ha beställt den.
    Svara
  • @Resome Sep 24, 2020
    Medlem
    Främre gasolja / dubbelrör stötdämpare,H&R spiralfjädrar  –  lämnade de gamla 40:e fjäderben. Komfort / hantering är mycket bättre! Suspension sväljer nästan alla gropar, styrning är utmärkt!
    Svara
  • @Samot1990 Sep 25, 2020
    Medlem
     30mm (förmodligen Eibach) – dessa är  bra fjädrar och det finns en sänkning  på dem och styvheten är minimal, jag själv hade sådana, men jag ville ha de styvare, så jag bytte till H&R (-35mm) och nu är allt bra.
    Svara

Bara registrerade användare får svara här

Installera AUTODOC CLUBs app!

Ditt personliga verktyg för bilutgifter, underhållstips, påminnelser om bokade tider och serviceintervaller samt guider för att reparera bilen själv – alltihop i din telefon.

Autodoc CLUB app qr-code
Skanna

För att ladda ned appen:

Autodoc CLUB App icon