Tillbaka till Àmnen

Dörrhandtag
FORD MONDEO III Kombi (BWY)

  • @user_310527 Apr 09, 2021
    Medlem
    Hej!
    Jag Àr ny hÀr ute. Har en Mondeo 03 som jag har problem med lÄset. Det började med att den inte gÄr att lÄsa upp. Fick hjÀlp av en granne. Som tog söder en liten ruta bak. och vevade ner rutan dÀr bak. Men bilen gick inte att öppna inifrÄn. Sen hade han tagit bort handtaget bla. Min son körde bilen en liten runda. DÄ gick det att öppna dörren inifrÄn. Sen har jag inte lÄst. Men i gÄr fick jag handtaget i handen nÀr jag skulle öppna förardörren. nu vet jag inte hur man sÀtter tillbaka det? Ska man behöva köra den till verkstad?
     Kan det vara batteriet som Ă€r dĂ„ligt för att inte kunna lĂ„sa upp? GĂ„r att lĂ„sa. Bilen startar, ska jag köpa en bĂ€ttre lĂ„skista, eller vad tror ni? Tacksam för all hjĂ€lp och rĂ„d. Bilen Ă€r inget att lĂ€gga en massa pengar pĂ„..
    Svara

    Startad

    09.04.21

    Senaste svar

    15.04.21

    Svar

    2

    Visningar

    420

  • @user_310527 Apr 09, 2021
    Medlem
    Varför kan man inte hitta lÄscylinder till dörrlÄset nÄgonstans? Har letat överallt. FÄr vÀl skrota bilen
    Svara
  • @Eva Andersson Apr 15, 2021
    AUTODOC-expert
    Hej,
    Tack för frĂ„gan. 
    Vi kan gĂ€rna hjĂ€lpa dig hitta passande handtag och lĂ„scylinder. Kan du vĂ€nligen precisera ditt reg.nummer eller chassinummer som innehĂ„ller 17 tecken, tack!
    GĂ€ller det endast förardörren, vĂ€nster fram?
    Med vĂ€nliga hĂ€lsningar, 
    AUTODOC.
    Svara

Bara registrerade anvÀndare fÄr svara hÀr

Installera AUTODOC CLUBs app!

Ditt personliga verktyg för bilutgifter, underhĂ„llstips, pĂ„minnelser om bokade tider och serviceintervaller samt guider för att reparera bilen sjĂ€lv – alltihop i din telefon.

Autodoc CLUB app qr-code
Skanna

För att ladda ned appen:

Autodoc CLUB App icon