Tillbaka till Àmnen

Felkoder
MERCEDES-BENZ E-klass Coupe (C207)

  • @user_2078454 Dec 16, 2023
    Medlem
    Bilen tĂ€nder upp alla lampor och flĂ€kten gĂ„r för fullt sĂ„ jag tror inte att jag har lite ström,startmotorn klickar inte ens om Ă€n jag kör med starthjĂ€lp.Felkod A10d00 kan det vara tĂ€ndningslĂ„set som har gett upp,startade direkt dagen innan den har stĂ„tt sedan i somras 
    Svara

    Startad

    16.12.23

    Senaste svar

    17.01.24

    Svar

    2

    Visningar

    188

  • MERCEDES-BENZ | E-klass Coupe (C207)
    @Noths1972 Dec 25, 2023
    Medlem
    Om startmotorn inte ens klickar, Àr problemet troligen i den och du mÄste byta ut den eller kontrollera dess anslutning, oavsett om den fÄr ström eller inte.
    Svara
  • VW POLO (9N_) 1.4 16V
    @[email protected] Jan 17, 2024
    Medlem
    Börja med att ta reda pÄ om du har ett okej batteri, helst med ett instrument som en riktig batteri tester. Man mÄste utesluta saker, inte tro, lita pÄ mig jag har jobbat som bilmekaniker i över 35 Är pÄ Mercedes verkstad hela tiden. NÀsta steg Àr att be om hjÀlp med att nÄgon vrider nyckeln till startlÀget i tÀndningslÄset samtidigt som du spÀnningsmÀter pÄ manöverpanelen, den lilla kabeln pÄ startmotornanslutningarna och kontrollera om du fÄr spÀnning dÀr nÀr nyckeln Àr i startlÀge.
    Svara

Bara registrerade anvÀndare fÄr svara hÀr

Installera AUTODOC CLUBs app!

Ditt personliga verktyg för bilutgifter, underhĂ„llstips, pĂ„minnelser om bokade tider och serviceintervaller samt guider för att reparera bilen sjĂ€lv – alltihop i din telefon.

Autodoc CLUB app qr-code
Skanna

För att ladda ned appen:

Autodoc CLUB App icon