AUTODOC FORUM / Bildiskussioner efter märke / PEUGEOT / Webasto parkeringsvärmare kombination elmotorvärmare

Tillbaka till ämnen

Webasto parkeringsvärmare kombination elmotorvärmare
PEUGEOT 508 SW I (8E_)

  • PEUGEOT 508 SW I (8E_) 2.2 HDi
    @user_1248653 Sep 23, 2023
    Medlem

    Någon som vet om man kan använda el motorvärmare samtidigt med parkeringsvärmare ( Webasto)? Har en Peugeot 508 SW GT HDI 2.2 204 hk 2012. El värmaren har en cirkulationspump, enligt min Peugeot verkstad har 508 2.2an problem med att det kan blir en luftficka och värmaren bränns och det är vad som har hänt mej, en underhållsladdare, kupevärmare och cirkpumpen är kopplad till elvärmaruttaget och ett fulladdat batteri är ett måste vintertid. Mitt problem är då jag startar Webaston som också har en cirkpump går den ca 10 min och slår av, fungerar bra då ej elen är ikopplad. Kan det vara att de två cirkpumparna går olika riktningar och orsakar att Webaston överhettas och slår av? Kan det vara orsak till elmotorvärmaren lagt av ?? någon som har liknande problem?

    Svara

    Startad

    23.09.23

    Senaste svar

    23.09.23

    Svar

    0

    Visningar

    97

Bara registrerade användare får svara här

Installera AUTODOC CLUBs app!

Ditt personliga verktyg för bilutgifter, underhållstips, påminnelser om bokade tider och serviceintervaller samt guider för att reparera bilen själv – alltihop i din telefon.

Autodoc CLUB app qr-code
Skanna

För att ladda ned appen:

Autodoc CLUB App icon